Topmenu

Fotofair 2017

Op 20 en 21 mei 2017 is de Fotofair bij de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Dit evenement draait volledig om fotografie. Er worden lezingen en workshops gegeven, er zijn fotomomenten en demonstraties én ik ben er ook bij met een eigen stand. Kom je ook gezellig langs? In deze blog vertel ik over de winactie die ik organiseer tijdens de Fotofair plus hoe je kaartjes wint voor de Fotofair!

De Fotofair

Laat ik beginnen met een introductie van de Fotofair en wat praktische informatie. De beurs wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd. Voorgaande jaren was een groot succes en de organisatie verwacht dit jaar zo’n vijftien duizend bezoekers. Gelukkig is het terrein groot en is er genoeg te doen. De locatie van het evenement is bij Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Dit is in de buurt van Tilburg en dus ook goed te bereiken vanuit België. Adres voor in de navigatie: Beekse Bergen 1, 5081 NJ Hilvarenbeek. Of klik hier voor de locatie in Google Maps.

Zoals ik dit artikel al begon; de beurs staat geheel in het teken van fotografie. Er zijn meer dan 70 standhouders (waarvan ik er één ben dus) en er worden zo’n 125 workshops, masterclasses en lezingen gegeven. Ook zijn er verschillende fotomomenten; vorig jaar was er bijvoorbeeld een roofvogelshow, liepen er modellen rond en was er een boks- en BMX-show. Vergeet je camera dus niet mee te nemen!

Tickets

Bij de internetvoorverkoop betaal je tot 15 mei € 12,50 voor een dagticket, daarna betaal je € 15. Wil je een specifieke masterclass of workshop volgen? Dan regel je dit online en betaal je hier extra voor. Lezingen zijn bij de toegang van je kaart inbegrepen; je hoeft hiervoor niet bij te betalen! Het is niet mogelijk om een plekje te reserveren, inloop gebeurt op basis van het vol=vol principe.

Er is voldoende parkeergelegenheid, een parkeermunt kost € 6 (die koop je als je het terrein weer verlaat). Met je toegangskaart krijg je overigens geen toegang tot het safaripark, de Fotofair is op een apart evenemententerrein en dus niet IN de dierentuin zelf. Mocht je het bezoek willen combineren met het safaripark, laat dan je toegangsbewijs van de Fotofair zien bij de kassa van de dierentuin voor korting.

14 mei 2017 (19:15) – De winnaars van de gratis toegangskaartjes zijn: Léon, Valerie en Nel. Jeeej. Jullie krijgen de toegangskaartjes voor 20 mei snel toegestuurd, tot ziens op de Fotofair!

Lezingen

Op beide dagen geef ik twee lezingen van ongeveer 45 minuten over – haha, verrassing – reisfotografie. Mijn lezing begint om kwart over tien. Op dit moment ben ik dus niet bij mijn stand te vinden, maar staat Rabin er. (Vraag hem gerust de hemd van het lijf over hoe het is om met mij op vakantie te gaan).

’s Middags geef ik bij mijn eigen stand ook korte mini-lezingen van 10 á 15 minuten waarbij ik de verhalen achter de foto’s vertel. Er is hiervoor geen vast tijdstip, in de stand staat telkens een bordje hoe laat de volgende lezing is.

Vink Academy stand: nummer 68

Natuurlijk hoop ik dat je sowieso even langskomt bij mijn eigen stand, al is het maar om even gedag te zeggen. Geloof me, dat vind ik echt super gezellig. Omdat alles rondom Vink Academy online gebeurd, ontmoet ik jou als lezer ook graag een keer ‘in het echt’.

Maar ook als je een vraag hebt, mij een foto wilt laten zien of een vraag hebt over mijn foto’s, ik spreek en help je graag! Beter gezegd; dit is ook dé kans om mij even persoonlijk te spreken. Ik krijg wekelijks best veel fotografie-vragen per mail, maar ik kan die helaas lang niet altijd beantwoorden. (Het zijn er zoveel dat ik in mijn werkweek geen tijd meer zou hebben voor het schrijven van artikelen met fotografietips.)

Vorig jaar wilden trouwens ook een aantal mensen met me op de foto. Vraag het gerust en voel je niet gegeneerd, ook dit vind ik super leuk! (Ik voel me dan een klein beetje een ster, haha!)

Nog een paar redenen waarom ik hoop dat je langskomt;

  • Er is een leuke beursactie voor mijn boek Reisfotografie
  • Ik heb veel ansichtkaarten laten maken met daarop inspirerende fotografiequotes. Kies de leukste uit en neem gratis mee!
  • Er is een super toffe winactie waarmee ik geweldige prijzen mag geven!

WINACTIE tijdens de Fotofair!

Ik ben er heel druk mee bezig geweest en super blij met alle bedrijven die prijzen ter beschikking stellen voor de winactie. Hieronder de lijst met alles wat er te winnen valt:

Daarnaast geef ik zelf ook nog zes keer mijn boek Reisfotografie weg en twee keer de online cursus Nooit Meer Op De Automatische Stand Fotograferen.

Terugblik op de Fotofair

Ooohhh wat was het een geweldig weekend! Sowieso hadden we veel geluk met het weer – alleen zaterdagmiddag was er een kort bui’tje – maar wat de beurs écht top maakte waren jullie; de bezoekers!

Een korte video met een impressie van de stand

Zoals ik hierboven al had geschreven; ik vind het super leuk als je als lezer even gedag komt zeggen. Velen van jullie hebben dat ook gedaan, jeeeeeej! Ook al weet jij wel wie ik ben en ik meestal niet wie jij bent – en is dat soms gek als we elkaar de hand schudden – ik genoot er enorm van om jullie lezers of cursisten ook eens persoonlijk te ontmoeten. Meestal overspoelden jullie me bovendien tegelijkertijd met een stapel complimenten over mijn site, de artikelen en de nieuwsbrief. THANKS! Je hebt het vast gezien; dit gaf me een glimlach van oor tot oor.

Voor de aangekondigde winactie stond er voor de stand/tent een klein zwembadje staan weer veel badeendjes (in verschillende kleuren en formaten)  in dobberden. Allemaal met een haak aan hun kop, zodat je ze met een hengeltje eruit kon vissen. Net zoals op de kermis! Stiekem was het hengelen vaak nog net iets lastiger dan dat het eruit zag, maar is iedereen er toch in geslaagd om er één het water uit te trekken. Stond er onder de badeend een nummertje, dan had je prijs. Met veel plezier hebben we de prijzen uitgedeeld aan de winnaars!

Zwembadje met badeendjes!

Zwembadje met badeendjes!

Op zaterdag- en zondagochtend gaf ik een drukbezochte lezing over reisfotografie in tent nummer 31 en bij mijn eigen stand verzogde ik enkele mini-lezingen. Dankjewel voor iedereen die hiervoor langs kwam en met aandacht luisterde!

Gelukkig had ik tijdens de beurs veel dozen met mijn boek Reisfotografie mee, want op sommige momenten ging het boek als warme broodjes over de toonbank. Ook daarvoor bedankt. Ik hoop dat je de komende tijd met veel plezier het boek kan lezen.

Ten slotte natuurlijk ook een bedankje aan de lieverds die mij zo goed geholpen hebben dit weekend. Dankjewel Naomi, dat je zaterdag en zondag honderden mensen een badeendje hebt laten hengelen. Dankjewel Sofie – mijn liefste assistente – dat je er zondag was om bij te springen met van alles. En dankjewel natuurlijk voor mijn lief Rabin, die geheel vrijwillig (ahum) zijn vrije vrijdag, zaterdag en zondag opofferde om te helpen!

Selfie op de fotofair met Naomi, Rabin en Sofie

Selfie op de fotofair met Naomi, Rabin en Sofie

96 reacties op Fotofair 2017

  1. Robert 14 mei 2017 at 16:27 #

    Het lijkt mij heel leuk om te laten zien dat fotografie ook vanuit een rolstoel zeker mogelijk is. En met een oude 50mm lens van Nikon op je digitale body je terug gezet word naar met de hand licht meten en scherpstellen. Zoomen doe je in mijn geval met mijn wielen. Fotografie is super.

  2. Linda 14 mei 2017 at 10:37 #

    Hoi Laura,

    Niet geschoten is altijd mis… Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de FotoFair, nu weer? Zou graag de kaartjes willen winnen :)

  3. Bernarda 14 mei 2017 at 10:20 #

    Hallo Laura,
    Vorig jaar ben ik begonnen met jouw fotografiecursus. Hier heb ik al heel veel van geleerd en in de praktijk kunnen brengen. Ook het boek reisfotografie is een hele mooie inspiratiebron. Sinds een paar maanden ben ik overgestapt op een spiegelreflexcamera; wat een mogelijkheden zeg! En om die mogelijkheden nog meer te kunnen toepassen lijkt het me leuk om die tijdens de fotobeurs te horen samen met mijn dochter.

  4. Loes heijndijk 14 mei 2017 at 09:29 #

    O wat inspirerend. Al die workshops en gewoon een dag je focus op fotografie. In mijn drukke bestaan is dat echt mijn rustpunt. En mijn teckel. Daarom zou ik ook graag die watervaste camera winnen . Zij duikt altijd in zee en dan ben ik zo bang voor mijn goede camera. Maar ik wil er altijd foto’s van maken.

  5. Mayke van Trier 14 mei 2017 at 09:16 #

    Hoi Laura,

    Ik zou graag mijn vriendinnetje willen verrassen met een kaartje voor de Foto Fair. Zij zit momenteel een beetje in een dipje omdat zij twee jaar geleden haar moeder verloren is. Nu met Moederdag wordt het haar extra moeilijk en wordt het verdriet extra zwaar. Ik zou haar daaromg graag juist op deze dag willen verrassen met iets leuks waar ze al lang van droomt! Door haar drukke werkzaamheden heeft ze amper tijd om haar fototoestel te gebruiken en omdat ze naar eigen zeggen ook te weinig weet van fotografie, hoop ik dat ze van zo’n dag heel veel leert. Zo kan ze haar oude hobby weer oppakken en plezier hebben in het leven! Tevens kunnen we dan samen op stap, omdat ik ook erg graag fotografeer. Ik vind jouw uitleg en jouw aanpak zo fijn, ik vind het bij andere net wiskunde. Maar jouw tips maken het allemaal gemakkelijk en heb al vaak jouw sheet uitgeprint en meegenomen (zelfs op vakantie!). Ik hoop je zaterdag of zondag persoonlijk te mogen ontmoeten. Dan kan ik mijn dank persoonlijk uitspreken!

    Groetjes,
    Mayke

  6. Marjo Sirre 14 mei 2017 at 08:58 #

    hallo Laura,
    dit jaar maken we met de kinderen de grote reis. we gaan naar Amerika. ik heb jouw reisboek meteen bestelt toen het uitkwam en op vakantie gaat het gewoon mee. maakt niet uit dat het wat zwaar is. heb er al heel veel tips uitgehaald. ik ben nog nooit naar een fotofair geweest .lijkt me superleuk en leerzaam. voor jouw , veel plezier en succes op de fotofair.

  7. Sietske 14 mei 2017 at 08:06 #

    Hoi Laura,

    Ik geniet en leer altijd veel van je nieuwsbrieven, blog en webinars. Super!
    Heb ze ook doorgestuurd naar een goede vriendin, met wie ik het altijd uren over fotografie kan hebben. Van samen fotograferen is het alleen nog nooit gekomen, maar dat gaan we zeker doen als we deze zomer samen met onze 2 gezinnen door Zweden en Noorwegen gaan reizen! Kijk er nu al naar uit.
    Maar dan deze winactie; hoe tof zou het zijn, als wij met z’n tweetjes al een dagje voorpret kunnen hebben op de beurs en jou in het echt mogen ontmoeten?!? Duim-duim-duim….

  8. Gea Heijkant 13 mei 2017 at 20:51 #

    Super tof! Deze zomer gaan mijn vriend en ik naar Noorwegen, en ik wil daar natuurlijk het beste uit mijn tijd en foto’s halen! Alle informatie die ik dan op kn zuigen als een spons is van harte welkom! Zo kan ik mijn vrien ook een beetje opvoeden om mij leuk op de foto te zetten!

  9. Alexandra 13 mei 2017 at 20:37 #

    Ha Laura,

    Het lijkt mij super leuk om kaarten te winnen! Nu mijn man en ik allebei een spiegelreflexcamera hebben en eind van het jaar naar Tanzania gaan, kunnen wij nog wel wat handige tips en tricks gebruiken!

    Groetjes,
    Alexandra

  10. Léon 13 mei 2017 at 20:37 #

    Hoi Laura,
    Ik ben net gestart met je nooit meer op de automatische stand fotograferen cursus en ik ben hier ontzettend enthousiast over!
    Het lijkt me leuk om je dat persoonlijk te vertellen.
    Ik fotografeer al jaren op de… juist ja…
    Groetjes en tot dan!

  11. Ria van Gelderen 13 mei 2017 at 20:37 #

    Hallo Laura…. helemaal naar onderen gescrold en hier dan een reactie van mij. Ik zou heel graag de kaartjes winnen en samen met mijn man eens bij je langs komen…je in het echt zien en niet alleen via het webinar. Wat tips van je ontvangen en dan de komende zomer met nog mooie foto’s thuiskomen van een welverdiende vakantie. Het is wel een hele rit vanuit de kop van West Friesland maar dat hebben we er graag voor over.
    Lieve groetjes van mij en in ieder geval tot Zaterdag.
    Ria van Gelderen.

  12. Gerlinda Paas 13 mei 2017 at 18:04 #

    Hallo Laura,
    het lijkt mij ontzettend leuk om de reis naar Brabant te maken vanuit Drenthe, omdat ik sinds vorig jaar begonnen met mijn hobby fotografie. Alles wat ik erover kan lezen, koop of zoek ik op en het lijkt mij geweldig om alle foto-idolaten bij elkaar te hebben op zo’n groot evenement! Misschien vind ik wel de doorslaggevende reden om een keuze te maken tussen twee camera’s waarover ik nog nadenk :) Het lijkt me leuk om jouw stand te bezoeken; ben gek op jouw manier van schrijven/vertellen over fotografie.

  13. Sonja Broos 13 mei 2017 at 17:51 #

    Hi Laura,

    Wat een toffe actie! Het lijkt mij heel erg leuk om een lezing van jou bij te wonen. Ik heb al een paar van je webinars gevolgd en ik kijk vaak in je boek Reisfotografie. Wat een prachtige foto’s! Ik ben nog nooit op een fotobeurs geweest dus dit zijn 2 vliegen in een klap als ik kaartjes win. Jou ontmoeten en inspiratie opdoen. Sinds een jaar of 5 ben ik serieus met fotografie bezig. Mijn foto’s worden steeds mooier, maar er valt nog zoveel te leren!
    Jouw no nonsense aanpak spreekt mij erg aan dus hopelijk tot snel!

  14. Tessa Stoof 13 mei 2017 at 17:46 #

    Wat een super gave kans! Ik weet zeker dat mijn lieve zus dit echt heel leuk zou vinden! Ze verdient het om een keer zoiets te doen want dit is haar passie!

  15. Jeannet Verbeek 13 mei 2017 at 17:12 #

    Hallo Laura,

    In het verleden fijne workshops bij je gevolgd en je hebt me ook lekker op weg geholpen met Lightroom (doe sindsdien niet anders meer en nog steeds met jouw actions). Maar nu heb ik een vriendin die heel graag reist en fotografeert… Je snapt wel dat ik haar jou boek al aangeraden heb! Maar als ik haar nou een kon verrassen met gewonnen kaartjes, en we dan bij jouw stand het boek in kunnen kijken, weet ik zeker dat ze voorlopig weer wat te doen heeft! En jij weer een boek kwijt bent haha.

    Groetjes, Jeannet/FotoBoe

  16. Petra 13 mei 2017 at 16:39 #

    Hoi Laura,

    Ik doe graag mee voor mijn dochter. Zij is helemaal gek van fotografie en sinds januari heeft zij een spiegelreflex camera gekocht. Ik zou het haar erg gunnen om naar deze beurs toe te gaan en jou te ontmoeten. In de zomer gaat ze ook 6 weken op vakantie door Europa en ze kijkt er nu al naar uit om te gaan. Dan kan ze namelijk heel veel foto’s maken. Niet geschoten is altijd mis, dus bij deze doe ik voor haar mee :).

  17. Judith van der Haar 13 mei 2017 at 15:49 #

    Waarom ik graag bij jou op de stand langs kom?
    Nou wat dacht je, ik wil natuurlijk kans maken om die MindShift Camera tas te bemachtigen. Wat ’n beauty!
    Ik woon boven in Noord-Holland, dat is best een eindje rijden naar Hilvarenbeek.
    De Fotofair lijkt me een fantastisch evenement om ervaring, inspiratie, tips en trucs op te doen: jouw entreebewijs zal mij echt overhalen om 9.29 voor de deur te staan.
    Haha, al twee redenen om er bij te zijn!

    • Ria van Gelderen 13 mei 2017 at 16:56 #

      Hallo laura,
      Het lijkt mij super om een keer op de Fotofair langs te komen. Ik ben er nog nooit geweest ,nog nooit de kans gehad om erbij te zijn dus ik verheug me er nu al op.
      Tot zaterdag…ik ben benieuwd naar jou en je stand,
      Groetjes Ria van Gelderen

  18. Jan 13 mei 2017 at 15:32 #

    Hallo Laura,

    ik ben (helaas) nog nooit op fotofair geweest. Dus een mooie kans om jou daar
    eens persoonlijk te kunnen begroeten en vooral : ben zeer geïnteresseerd in
    reisfotografie !
    Tot dan en groet, Jan

  19. Mario 13 mei 2017 at 15:01 #

    Vorig jaar had ik zelf een actie en gaf ik kaartjes weg. Dit jaar ga ik er zelf graag heen. Onder meer om bij jouw stand even langs te komen. Ik heb je reisfotografie boek met veel belangstelling gelezen maar nog een paar urgente vragen die ik alleen in een gesprek kan stellen. Tja dan zal ik die kaartjes maar moeten winnen ;-)

    mijn fotografie motto: 1 foto vakantaseert meer dan 1000 woorden….

  20. Tonnie 13 mei 2017 at 14:42 #

    Wie mij goed kent.. die weet dat ik al heel lang héél graag mee wil doen met Expeditie Robinson….. Eh nee, Ik wil natuurlijk naar de Fotofair. Was 4 keer op je stemmen voldoende voor 2 kaartjes?

  21. Natasja 13 mei 2017 at 14:16 #

    Lijkt me erg leuk om naar deze fotofair te komen! En qua afstand goed te doen (Breda). Jouw stand zou ik vooral bezoeken om eens door je boek te kunnen bladeren. Altijd leuk om inspiratie op te doen!

  22. Roy 13 mei 2017 at 13:44 #

    Winnen is altjd leuk, ongeacht wat het is. Ik zou, denk ik, samen komen met mijn nog grotere fotofanaat en tevens dochter😉. Daarnaast zou ik je dan een keer kunnen ontmoeten, want ik heb al veel over je gehoord via je partner waar mijn vrouw bij sport (pak je hem nog🤔.)
    Daarnaast natuurlijk om eens lekker weg te zwijmelen over fotografiemogelijkheden, kennis op te doen en wellicht nog vele andere leuke dingen mee te maken die dag.

  23. Sharmila 13 mei 2017 at 13:22 #

    Hoi Laura,

    Ik heb zojuist jouw online fotografie cursus afgerond dus zou graag kennis willen maken met degene die mij heeft geïnspireerd om deze te volgen! Ik zou graag met mijn jongste zoon willen langskomen op jouw stand want hij is ook zeer geïnteresseerd in fotografie en een lezing van jou willen volgen.

  24. Jan 13 mei 2017 at 11:59 #

    Hallo Laura, mijn dochter zo graag langs komen op de fotofair bij je stand om tips en tricks van je te krijgen zo dat haar foto`s beter worden. Ze gaat in Augustus met een paar vrienden op een interrail naar diverse steden in Europa, en wil graag thuis komen met mooie foto`s als herrienering voor later.

  25. Naomi 13 mei 2017 at 11:46 #

    Beste Laura,

    Toen ik dit bericht voorbij zag komen, kon ik het niet laten een kans te wagen. Ik zou heel graag naar de fotofair toe komen! Na eerst heel veel foto’s met mijn mobiel gemaakt te hebben, toch de overstap op de spiegelreflex gemaakt. En daar heb ik geen spijt van! Ik zou heel graag jou lezing bijwonen, ook omdat ik in de zomer 4 weken ga interrailen door Europa. Daarvoor zou ik nog veel inspiratie en tips kunnen gebruiken.

    Jou blog is ook super fijn om te lezen. Je legt het zo leuk en makkelijk uit en ook zo enthousiast. Dat maakt mij meteen enthousiast om ook op pad te gaan. Dank je wel!

    Ik wacht met spanning af!

    Groetjes Naomi

  26. Ed 13 mei 2017 at 10:48 #

    Er is natuurlijk maar 1 reden om naar de fotofair te gaan, en dat is natuurlijk om Laura Vink te ontmoeten, what else ;-)

  27. Marije Kroonenburg 13 mei 2017 at 09:56 #

    Hoi Laura,
    Ik lees met veel plezier je mails, je website en ben ook een keer bij je langs geweest voor een cursus. Je weet alles heel helder en duidelijk uit te leggen, complimenten daarvoor.
    Net als jij, ben ik gek op reizen. Mijn volgende trip gaat naar Cambodja. Omdat ik natuurlijk met de allermooiste foto’s thuis wil komen, ga ik graag naar JOUW lezing over reisfotografie.
    Ik wens je heel veel succes en plezier volgende week en hopelijk zien we elkaar!

    groetjes Marije

  28. Eva 13 mei 2017 at 09:54 #

    Ahh super leuk! Ik heb je boek reisfotografie met veel plezier gelezen en ’t lijkt me hartstikke leuk om je lezingen te volgen en even gedag te zeggen! :))

  29. Anton Brummel 13 mei 2017 at 09:51 #

    Ik lees elke nieuwsbrief van jou met veel plezier en interesse. Ik hoop er iets van te leren en vooral te kunnen toepassen. Ik hoop je zaterdag de hand te kunnen schudden en de lezing bij te wonen.
    Natuurlijk zou ik graag een kaartje winnen. Ik kom alleen.
    Groet Anton

  30. Daisy 13 mei 2017 at 09:39 #

    Hoi Laura,

    Het lijkt mij super om deze kaartjes te winnen!

    Ik ben gek op fotograferen en tot nu toe vooral op reis. Ik ben nu 2 maanden terug van een reis met mijn vriend naar Australie, Nieuw-Zeeland, Vietnam en Cambodja en sta nu op een kruispunt… Ik heb mijn baan opgezegd en wil graag verder in de fotografie. Hier valt alleen nog zoveel over te leren! Zomaar wat op gevoel doen en als het niet lukt terug naar de automatische stand met de spiegelreflex kan dan natuurlijk niet meer ;-)

    Ik hoop dat ik de kaartjes win zodat ik inspiratie en extra motivatie kan vinden om deze keuze en nieuwe stap door te zetten en gelijk nieuwe dingen kan leren! Daarbij moet ik de honderden (oké duizenden :-)) foto’s van onze reis nog gaan bewerken en in een mooi album verwerken en kan ik hier wel wat inspiratie voor gebruiken!

    Jij in ieder geval succes gewenst en mooi om te zien hoe ver je al bent gekomen. Je doet het enorm goed!

    Daisy

  31. Brenda van Helden 13 mei 2017 at 09:36 #

    Hoi Laura,

    Wat een leuke actie en daar wil ik graag aan meedoen. Heb net een FZ300 gekocht, geen dslr maar wel eentje waarvan ik hoop dat ik daar mee uit de voeten kan tijdens onze komende trip naar Canada. Die tips hoop ik dan te krijgen op de fotofair.
    Groetjes, Brenda

  32. Betty Oosterveen 13 mei 2017 at 09:20 #

    Hoi Laura,

    Leuk om op deze manier wat te lezen over de fotofair. Ik wist er nl nog niets van en door jouw nieuwsbrief nu op de hoogte. Zeker alle links in je blog zijn super! Het zou leuk zijn om kaartjes te winnen zeg, dus ik maak graag een kans!

  33. Maaike Veraart 13 mei 2017 at 08:55 #

    Hallo Laura,

    Van Astrid veel over jou gehoord, alleen maar lof!!!
    Voor mij een reden om in te schrijven voor de nieuwsbrief.
    Ik zou graag naar de fotofair gaan, zeker ook om naar jouw stand te gaan en er veel van te leren.

  34. Jack Usleeber1-Landzaat 13 mei 2017 at 08:51 #

    Hoi Lauren

    Wat een leuke acties van je.
    Mijn lijkt het leuk om deze kaartjes te winnen.
    Dan kan ik je namelijk eens ontmoeten en je enkele dingen vragen.
    En ik kan dan mijn vrouw meenemen, zij im namelijk op zoek naar goede info voor het leren omgaan met de camera.

  35. Valerie Meyfroot 13 mei 2017 at 08:42 #

    Dit lijkt me dé uitgelezen kans om je ein-de-lijk eens te kunnen ontmoeten na je 2 jaar te volgen en helemaal fan te zijn :-)
    Bovendien is de locatie ideaal om er vanuit België naartoe te te gaan… *enthousiast*

  36. Nel Verhage 13 mei 2017 at 08:27 #

    hoi Laura,

    ik lees met veel plezier je artikelen en laar me graag inspireren op fotogebied. Gisteren heb ik m’n (vroeg-)pensionering aangekondigd en meer fotograferen staat bovenaan m’n wenslijstje voor de komende tijd. Een bezoek aan de Fotofair lijkt me een schitterend begin daarvan.

  37. Sylvia 13 mei 2017 at 08:21 #

    Hoi Laura,
    Vorig jaar zijn we samen op de foto geweest tijdens de fotofair. Erg leuk om je in levende lijve te ontmoeten. Ik heb erg veel gehad aan je cursus.
    We hebben vorig jaar de lezing gemist. Dit jaar willen we dan ook erg graag daarvoor terugkomen!

  38. Gerda 13 mei 2017 at 08:01 #

    Beste Laura,

    Na een jaar ziek zijn, wil ik fotografie weer oppakken, maar het komt er weinig van. De Beekse Bergen staan al lang op mijn lijstje om weer te bezoeken. Mijn laatste bezoek werd door een medisch probleem aan het thuisfront abrupt afgebroken…

    Hoe leuk is het als ik de Beekse Bergen kan combineren met fotografie! Ik zou het echt super leuk vinden als ik ook nog eens gratis naar binnen mag :).

    Groetjes,
    Gerda

  39. Berry 13 mei 2017 at 02:53 #

    Hoi Laura
    Tuurlijk wil ik graag kaartjes winnen voor fotofair weet je waarom

    Het scheelt me 30 euro
    Hoe vind je die?

  40. Joris van Dongen 12 mei 2017 at 23:57 #

    Hi Laura,

    ik zou graag de kaartjes winnen zodat ik met mijn vader (een enthousiast amateur fotograaf ) weer een vader – zoon dagje kunnen hebben. Zeker na de lastige tijd hij heeft (gehad).

    Groetjes Joris

  41. Marcel Wien 12 mei 2017 at 23:52 #

    Hoi Laura,

    Ik wil graag de kaartjes winnen om je te zien optreden natuurlijk en ik sta voor de keuze doorgaan met mijn huidige set(Canon) of overstappen.

    Daarnaast op zoek naar meer meer meer kennis natuurlijk.

  42. Christel 12 mei 2017 at 22:35 #

    Laura,

    Ik zou graag deze kaarten willen winnen. Fotografie is mijn hobby waarvoor ik helaas soms te weinig tijd maak door de dagelijkse gang van zaken van mijn gezin. Door deze kaarten zou ik 2 vliegen in een keer slaan door lekker met mijn hobby bezig te zijn en tijd voor me zelf te claimen.

    Dus ik kom graag informatie opslurpen bij je.

    Groet Christel

    P.s. Zou ook nog een mooi moederdagkadootje zijn op zondag 14 mei…

  43. Wilma van Beekveld 12 mei 2017 at 22:34 #

    Omdat de fotofair meestal op of rond de verjaardag van mijn zoon is, is het me steeds niet gelukt om er naar toe te gaan. Dit jaar komt het in mijn planning beter uit en wil ik er wel graag naar toe gaan. Het zou leuk zijn om dan kaartjes te winnen…

  44. Diana 12 mei 2017 at 22:34 #

    Ik zou graag gaan en super vinden wanneer ik een toegangskaart wun!
    Diana

  45. Anika 12 mei 2017 at 22:28 #

    Lijkt me een hele interessante en leuke beurs. Doe graag inspiratie op en kom heel graag luisteren naar je lezing!! Dit jaar 3 weken door Italië cruisen en daar kan ik wel wat extra reisfotografie tips voor gebruiken. 😄

  46. Deepak 12 mei 2017 at 22:12 #

    Dag Laura, sinds 2013 ben ik een fervent smartphone fotograaf. Bijna altijd op autosettings. Editen deed en doe ik met apps als Hipstamatic Fantasia Painter en Fhotoroom. Begin april heb ik een Panasonic Lumix FZ1000 systeemcamera gekocht en man…. Hier komt ZOVEEL bij kijken!! Ik dacht in mijn arrogantie: Dit doe ik wel even maar ik ben er erachter gekomen dat hier nog veel, heel veel tijd en studie en praktijkervaring in gaat zitten… Ik ben zoekende, hoe nu verder, hoe kan ik meer leren? Hoe kan ik leren niet op autosettings alleen te fotograferen? Het is tijd om mijn arrogantie aan de kant te zetten en als groentje het vak van fotografie te leren. Ik hoop dat ik het kan leren van jou..

    Gr. Deepak

  47. Anita 12 mei 2017 at 22:10 #

    Hallo Laura, ik wil graag naar de Fotofair. Over 8 weken vertrekken we naar Bali waar ik graag mooie foto’s wil maken. Daarvoor kan ik nog heel veel tips gebruiken.
    Vorig jaar heb ik je boek over reisfotografie cadeau gedaan aan een collega en volg sindsdien je filmpjes en blogs. Hoor graag je lezing!

  48. susanne 12 mei 2017 at 21:59 #

    Wat een leuke actie! Ik zou graag komen met een fb loze vriendin komen. Voor mij geen mooie verre reizen of al heel veel ervaring, maar merk wel dat ik van foto’s maken erg blij wordt en de wereld anders ga bekijken. Zou graag langskomen en een nog blijer mens worden!

  49. Jeroen 12 mei 2017 at 21:52 #

    Hoi Laura ,

    Ontzettende leuke mail weer met veel tips en informatie.
    Deze bewaar ik , terwijl de rest zo de prullenbak in gaat.
    Ga de beurs in ieder geval bezoeken om wat kennis te vergaren , gratis tickets of niet !!
    Al zou dat wel mooi zijn.

  50. Ingrid 12 mei 2017 at 21:47 #

    Ik ben pas begonnen met fotograferen.
    En wil er alles over weten.
    Ik ontdekte je site en wil je graag persoonlijk leren
    kennen.
    Lieve groet.

  51. ERIC COOLS 12 mei 2017 at 21:26 #

    Hoi Laura
    in de eerste plaats wil ik deze FotoFair in Nederland eens willen bijwonen en zou ik u graag eens willen ontmoeten met een gesprekje over alles en nog veel meer
    en kan ik mijn boek Nooit meer op de Automatische stand fotograferen laten signeren

    groetjes Eric

  52. Amanda 12 mei 2017 at 21:02 #

    Wat een leuke actie! Ik zou graag de toegangskaartjes winnen :) ik typ dit as we speak vanuit Ecuador, waar ik net met mijn vriend een cruise langs de Galapagos-eilanden heb gemaakt. Het was echt fantastisch en, fotoliefhebbers als we zijn, waren we continu met onze camera’s bezig. Binnen de fotografie heeft reisfotografie mijn absolute voorkeur en ik wil hier graag beter in worden. Jouw blog helpt daarbij zeker (je boek staat op mijn verlanglijstje :)) en het lijkt me echt superleuk om jou ook te (horen) spreken op de fair! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. De fair biedt daarnaast natuurlijk ook nog veel andere leuke sprekers aan, dus ik zou graag gaan!

  53. Adrie van den Bogert 12 mei 2017 at 21:01 #

    Ik kom net terug van de Azoren en heb toch wel wat mooie plaatjes kunnen schieten maar om mijn kennis nog meer te vergroten zou ik graag naar de beurs komen om jou met een bezoekje te vereren want het bleek dat er meer slechte foto’s tussen zaten dan goeie.
    Maar ondanks alles ga ik gewoon door met fotograferen gewoon omdat ik het een geweldige hobby vind

    Groetjes van Adrie

  54. Anja 12 mei 2017 at 20:47 #

    Hoi laura.
    Door jou cursus snap ik eindelijk hoe het allemaal werkt en zijn mijn foto’al een stuk verbeterd. En ik geniet nog steeds van het boek reisfotografie. Daarom lijkt het me super om je een keer echt et ontmoeten en nog meer te leren. Ene wordt je ook nog een BNER? Ben zo benieuwd.
    Groetjes Anja.

  55. Marjon 12 mei 2017 at 20:12 #

    Ik kom graag naar jouw stand, omdat ik al erg geïnspireerd ben geraakt door je website en door al je leuke, eenvoudig leesbare artikelen.

    Daarnaast zou ik bij jouw stand het volgende willen:

    V erdieping opdoen van mijn fotografiekennis
    I nteressante (mini-)lezing bijwonen
    N og geïnspireerder raken
    K ennismaken met je

  56. Sanne Abrahams 12 mei 2017 at 20:07 #

    Meeke en ik zijn gestart met ons bedrijf MOOISMAKEN. Nu vooral grafisch design maar willen ons ook ontwikkelen als fotografen. We zijn erg nieuwsgierig naar het evenement!

  57. Jan 12 mei 2017 at 20:05 #

    Het lijkt me erg gaaf deze Fotofair te bezoeken. Ik ben er nooit geweest.Heb nu een half jaar een nieuwe camera en druk bezig om mijn foto´s naar een hoger plan te tillen en alle hulp is welkom dus ik kom graag even bij je stand kijken.

  58. karin 12 mei 2017 at 20:05 #

    Hoi Laura wat een leuke/leerzame artikelen weer om te lezen.Ha ha nog steeds ligt jou boek op mijn nachtkastje en ga ik iedere avond voor het slapen gaan weer stukje op reis dmv jou foto’s en verhalen en inderdaad dat gele stippellijntje door het hele boek heen maakt het helemaal af .Uiteraard kom ik ook graag naar je stand op de fotobeurs…Nog iedere dag leer ik dingen bij over fotografie en blijf het een super leuke hobby dus graag zou ik de kaartjes winnen.
    Nou wie weet tot volgende week.

  59. Joop 12 mei 2017 at 19:58 #

    Hoi Laura,

    graag zou ik de kaartjes voor de Fotofair winnen om samen met mijn vriendin lekker te slenteren, genieten, veel kennis op doen op een mooi evenement waar iedereen lekker bezig is met fotografie. Daarnaast lekker bezig zijn met de hobby die veel rust en mooie plaatjes oplevert.

  60. Elle van Esch 12 mei 2017 at 19:56 #

    De fotofair lijkt me echt the place to be als beginneling met de grote camera. Heb al veel youtube filmpjes over fotografie gezien en boeken gelezen. Ben nu met een beginnerscursus bezig.
    Deze dagen zijn een mooie aanvuliing in mn rugzak van de fotografie. Ik laat me graag verassen met een gewonnen toegangskaart.
    Gr
    Elle

  61. Yvonne 12 mei 2017 at 19:28 #

    Hoi Laura! Ik kom graag langs bij fotofair 👍🙌 loot me maar mee. Ik hoorde dat je zweefvliegen doet ( zoon ook van 13…) en leuk? en ik wil een nwe camera kopen maar ik ben er nog niet uit welke …. zoveel keus, jij hebt vast wat tips voor me 🙃. Ik vind macro en natuurfotografie zo mooi…Mocht het niet lukken, kom je dan een keer vliegen op Keiheuvel?… met je camera…👍 Grtjs

  62. Marjan 12 mei 2017 at 19:21 #

    Hoi Laura,
    Je hebt me echt enthousiast gemaakt over de Fotofair en ik zou het erg leuk vinden om jouw stand te bezoeken én jou te ontmoeten omdat ik altijd met veel plezier jouw tips/website lees en bezoek.
    Ik ben een beginneling en kan alle informatie goed gebruiken om nog betere foto’s te leren maken. Ik zou het helemaal tof vinden om de Fotofair samen met een vriendin te bezoeken die zich sinds kort ook veel met fotografie bezighoudt.
    Hopelijk zien we jou op 22 mei: je zou ons er een groot plezier mee doen… :) !!

  63. Jolanda Thewessem 12 mei 2017 at 19:19 #

    Hallo Laura, Ik heb al op de plattegrond op gezocht waar je zit, en ik kom graag langs om samen met jou op de foto te gaan, vorig jaar heb ik je ook ontmoet en een foto gemaakt samen met jou, je zei nog tegen me even controleren en ja hij stond op mijn GSM maar bij thuis komst was de foto “kapot”. Dat vond ik heel erg jammer!!! snik,snik. Maar ik ben heel blij te horen dat ik je dus toch weer ga ontmoeten want je staat er nu zelf! Misschien kan ik je nog succes voor Robinson wensen, wie weet!!!. Eerste uitzending gisteren was spannend en ik heb je even gezien in je blauwe jasje. SPANNEND…..uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar je lezingen kijken of ik kan komen tussen mijn workshops door. Tot dan…….super leuk.

    • Laura 12 mei 2017 at 19:39 #

      Ooh wat jammer dat de foto kapot was. Maar goed.. dan doen we binnenkort gewoon een herkansing Jolanda! :)

  64. Jolanda 12 mei 2017 at 19:08 #

    Laura, je bent uniek!

  65. Melanie 12 mei 2017 at 19:06 #

    Hoi Laura,

    Het lijkt mij zeer leuk om naar de fotofair te komen. Heb nu een jaar ongeveer een spiegereflexcamera. Fotograveer wel al mijn hele leven met een”gewone” camera op de automatische stand. Houdt net zoals jou van reizen en ben al op veel plekken geweest vd wereld.
    Omdat ik meer uit mijn SLR wilde halen heb ik een fotocursus gevolgd maar kijk vaak genoeg op jou website. Jou uitleg is zo duidelijk. Ik werk samen met jou broer (Peter) en zijn uitleg is ook altijd zo duidelijk.

    Ik heb jou artikel over ik ga op reis en neem mee verhaal over NY goed bestudeerd, want ga morgen naar NY. Als ik dan thuis ben kan ik gelijk de volgende dag door naar jou stand om mijn foto’s te laten zien of ze goed zijn gelukt! Alvast bedankt voor de tips op jou website!

    • Laura 12 mei 2017 at 19:39 #

      Ooh wat leuk dat je Peter kent! Heeeeeel veel plezier in New York, ik ben wel een beetje jaloers hoor ;)

  66. Maurice 12 mei 2017 at 18:51 #

    Ik heb begin dit jaar een DSLR gekocht en sindsdien heb ik er enthousiast mee aan de slag gegaan. Ik heb fotografie tijdschriften gekocht, heb Youtube cursussen gevolgd en heb jouw website en nieuwsbrief ontdekt en via deze media leer ik steeds meer om de mooiste foto’s te kunnen maken. Een bezoek aan de fair (en aan stand 68) zou leuk zijn om nog meer te kunnen leren en om inspiratie op te doen. Dus kaartjes winnen zou helemaal leuk zijn!

  67. Mario Huijsmans 12 mei 2017 at 18:38 #

    Hoi Laura ik krijg al heel lang mailtjes van je met hele goede tips en daar ben ik heel blij mee want fotografie is de mooiste hobby die er is maar na al die tijd wil ik je wel eens echt ontmoeten en een praatje met je maken lijkt me fantastisch en natuurlijk samen op de foto ik zie je op 20 mei groetjes Mario

  68. Françoise de Boorder 12 mei 2017 at 18:38 #

    Ik zou heel kaartjes willen winnen voor de fotofair. Ik ben nog nooit op fotofair geweest. Ik vind je nieuwsbrieven leerzaam en zou je graag in het echt willen ontmoeten. Ook vind ik een beurs heel leuk, leerzaam en vind het leuk om rond te kijken voor allerlei producten rond fotografie.

  69. Mieke 12 mei 2017 at 18:33 #

    Hoi Laura,

    Heb nog maar net mijn eerste spiegelreflexcamera aangeschaft en ben dus nog echt een beginneling die erg nieuwsgierig is naar alles op het gebied van fotografie. Deze fotofair is dus de uitgelezen kans om meer over fotografie te weten te komen. Ik ben ontvang al enige tijd je nieuwsbrief die ik met plezier lees en waar ik de nodige tips uithaal. Ik kom zeker bij stand 68 langs.

    Gr Mieke

  70. Anke de Groot 12 mei 2017 at 18:31 #

    Hoi Laura

    Ook ik zou graag een toegangskaartje winnen! Net als vele anderen ben ik druk bezig met mezelf te ontwikkelen binnen de fotografie. Mijn ouders zijn binnenkort 50 jaar getrouwd en ik wil ze een leuke (zelf gemaakte!) foto van alle kleinkinderen kado doen. Ik hoop op de fair -onder andere hiervoor- inspiratie op te doen en op veel tips en info. Groetjes Anke

  71. paul heijnen 12 mei 2017 at 18:21 #

    Laura,

    Ik volg je fotografie-artikelen al een tijdje. Door een verkeersongeval (1996) en/of een mishandeling (2001) heb ik een hersenbeschadiging opgelopen. NAH Frontaal Syndroom. Ik kan slechts 2 werkinstructies tegelijk uitvoeren of in beperkte mate de gevolgen van mijn handelen overzien. Omdat je in artikel telkens maar 1 onderwerp behandelt, doe je mij een groot plezier: ik kan een checklist maken waar ik allemaal op moet letten. 2 van mijn zorgverleners zijn echte hobyisten. Als ik 2 mensen blij kan maken dan zijn het wel die 2. Een van die 2 is op dit moment erg depressief. Ik hoop dat ik die manier iemand uit een diep dal kan halen. En nummer 2 dat is een verhaal apart. Met 2 kaartjes maak je 3 mensen gelukkig. Dank je wel voor deze kans.

    Paul

  72. Annemarie 12 mei 2017 at 18:07 #

    Ha Laura,
    Nu ik in je cursus ben gedoken en je filmpjes bekijk, lijkt het me leuk om je live te ontmoeten..!
    Graag ding ik mee naar de kaartjes voor de fair.
    Hartelijke groet, Annemarie.

  73. Patricia 12 mei 2017 at 17:50 #

    Met mijn vader zou ik graag weer gaan vorig jaar konden we niet lang vanwege zijn rugklachten maar bu hij geopereerd is zouden we veel langer kunnen en meer inspiratie op doen en informatie. En ook bij jouw langs kunnen komen voor nieuwe inspiratie

  74. anneke 12 mei 2017 at 16:37 #

    Ik heb mijn kaartje natuurlijk al maanden geleden besteld om het niet te missen.
    Grappig dat je vraagt om gedag te komen zeggen en je lezers te leren kennen.
    Ik heb je al vaker gezien, zoals bijv. op de prof. imaging. Is toch wel vreemd om een ‘bekende’ te zien en jij ons eigenlijk niet kent. Voelt dan toch raar om je gedag te zeggen haha. Je bent ook altijd wel druk in gesprek.
    Ik wens je ook een leuke beurs met veel gezellige contacten en wie weet zeg ik gedag…

  75. Henk 12 mei 2017 at 15:27 #

    Bezoek aan de Fotofair: leuk om een dag met deze fantastische hobby bezig te zijn EN natuurlijk de kans om Laura eindelijk eens te ontmoeten!

  76. Marijn 12 mei 2017 at 15:09 #

    Hoi hoi Laura,

    Ontzettend graag zou ik de kaartjes winnen voor de fotofair! Ik heb sinds december een camera en sindsdien ben ik druk bezig met mezelf te ontwikkelen. Ik doe dit vooral door boeken te lezen, veel op internet te zoeken (oa op VinkAcademy!) en sindskort volg ik een cursus. Ik ben ontzettend enthousiast en samen met een vriendin, die ook pas is begonnen, ga ik vaak op pad en merken we dat onze foto’s steeds beter worden! Ontzettend leuk!!! Ik denk dat deze fotofair mij en mijn vriendin helemaal gaat voorzien in hetgeen wij ongetwijfeld nog allemaal niet weten maar wel heel graag willen leren. Er zijn ook nog zoveel dingetjes die ik wil aanschaffen maar waar ik wel goed advies bij nodig heb, en daar is de fotofair de plek bij uitstek voor. Ik hoop enorm op de kaartjes om mijn enthousiasme nog meer de vrije loop te laten!

  77. Angelique Evers 12 mei 2017 at 13:56 #

    Hallo Laura,
    ik zou samen met mijn man heel graag naar Hilvarenbeek komen. Beiden zijn wij fotografiegekken en willen zo graag eens met jou persoonlijk kennismaken. En natuurlijk rondschumen en alles eens goed bekijken op het gebied van fotografie.

    Hopelijk tot zaterdag 20 mei.

    Groetjes,
    Angelique Evers

  78. Jacqueline 12 mei 2017 at 13:33 #

    Hai Laura,

    Super als ik de kaartjes zou mogen winnen! Ik ben sinds begin dit jaar aan het fotograferen met een coolpix b700 en na een basiscursus te hebben gedaan ben ik echt besmet met het fotografievirus. Ik denk nu al na over de aanschaf van een andere camera, en dan wel een spiegelreflex. Zeker omdat ik in het najaar een mooie reis ga maken naar Zuid -Afrika. Deze beurs is denk ik heel leerzaam voor me om die beslissing beter te kunnen nemen en info te krijgen over camera’s en nog beter fotograferen.
    Jouw site was een van de eerste waar ik na aanschaf van mijn camera op terecht kwam via Google en waar ik super veel informatie en kennis vandaan heb. zou leuk zijn om je in het echt te ontmoeten en je lezing bij te wonen.
    Kan ik meteen ook je boek aanschaffen want dat wilde ik toch al doen 😃
    Ik wacht in spanning af!
    Groetjes, Jacqueline

  79. Ingrid smit 12 mei 2017 at 12:49 #

    Ik kom graag bij je langs Laura
    Ik lees vaak je fotografietips terug, goed en duidelijk altijd geschreven. Als ik het weer eens vergeten ben, kijk ik bij jou op de site. Vervolgens zwerf ik dan weer lange tijd op je site en lees de een na de andere tip
    Zo interessant. Zo heb ik laatst wen polarisatiefilter gekocht nav he blog. Ga zo door Laura
    Ps ik beveel je site vaak bij anderen aan
    Hopelijk tot volgende week als ik kaarten win
    Groetjes Ingrid Smit

  80. Edith van Leeuwen 12 mei 2017 at 12:45 #

    Fotofair een aanrader voor iedereen die van fotograferen houdt. Lijkt me erg leuk jou persoonlijk te ontmoeten en om je enthousiasme op fotogebied te ervaren. Hoop echt dat ik de vrijkaarten win.

  81. Dinie Schmelew 12 mei 2017 at 12:31 #

    Hi Laura,

    Zit heel de tijd te dubben of ik zal gaan ja of nee ..?
    wat ik sowieso leuk vind is dat jij er staat in stand 68 .. zou dat de doorslag geven?

    Bezoek regelmatig je site .. en zie vaak wat op FB voorbijkomen .. altijd interessant en heb al wat in de praktijk gebracht door jou uitleg

    Als ik dan ook nog de kaartjes zou winnen .. pff dan kan mijn dag niet meer stuk

  82. José Janssen 12 mei 2017 at 12:30 #

    Dat lijkt me leuk, ik zie ik eens de goede info gevende Laura.
    De fotofair zelf is ook erg interresant.

  83. Rudy 12 mei 2017 at 12:29 #

    Voor mijn vrouw, Ze is helemaal gek van fotograferen helemaal van onze kids. Hiermee zouden we toch een super moederdagcadeautje voor der hebben.

  84. Sabrina 12 mei 2017 at 12:19 #

    Het lijkt me super leuk om je eens in het echt te zien ipv op mijn beeldscherm!
    Plus meer informatie en kennis op te doen over deze super leuke ( voor mij uit de kluiten gewassen ) hobby! 😁

  85. Astrid 12 mei 2017 at 12:16 #

    Hallo Laura,

    Lijkt mij voor de ultieme kans om mij meer in de fotografie te verdiepen. Ik ben dat weekend toevallig in Nederland, jaja, vanuit Frankrijk heb je trouwe volgers ;)

    • Laura 12 mei 2017 at 13:32 #

      Oh wat toevallig dat je dit weekend precies in Nederland bent. Dan zou ik sowieso eventjes langsgaan! :)

      • Hella 12 mei 2017 at 14:18 #

        Hallo Laura

        Zou zeker leuk zijn om te winnen zou de kaartjes dan aan mijn fotomaatje geven. Helaas is voor mij de zaterdag niet mogelijk maar kom zeker op zondag

        Gr. Hella

  86. Lianne 12 mei 2017 at 12:14 #

    Wat leuk en nog in de buurt ook. Zeker omdat ik beginner ben en fotograferen een leuk hobby is. Met meer tips en trucks wordt het nog leuker en kom dan zeker bij je langs

  87. Linda 12 mei 2017 at 11:55 #

    Lijkt me gaaf om naartoe te gaan! Ben er nog niet geweest en heb sinds kort een nieuwe camera dus reden genoeg om te gaan en nieuwe dingen te leren!

  88. Renske van Delft 12 mei 2017 at 11:53 #

    Hoi Laura,

    Wat een leuk concept deze fair. En dat in een weekend waarin ik nog geen verdere plannen heb. Het lijkt me super leuk om deze dag te gebruiken om mijn nieuwe camera beter te leren kennen! Het blijkt toch wel een overstap te zijn van slr naar een systeemcamera. En het lijkt me ook leuk om je weer eens na zoveel jaar te spreken.

    Groetjes
    Renske

    • Laura 12 mei 2017 at 13:32 #

      Ha Renske, dat is lang geleden! Zou zeken leuk zijn om elkaar weer een keertje te spreken!

  89. Esther Verwimp 12 mei 2017 at 11:42 #

    Ik zou heel graag kaartjes winnen voor de fotofair samen met een van mijn dochters! Zij zijn alledrie ook fervent fotograaf met eigen spiegelreflexcamera. Alle input is nog welkom voor hen (en voor mij :-)) om nog betere foto’s te maken!

    • Laura 12 mei 2017 at 11:45 #

      Ah wat leuk Esther! Hoe oud zijn je dochters? :)